sobota, 3 sierpnia 2013

Lody cynamonowe - z maszynki

Uwielbiam lody cynamonowe. No dobra, uwielbiam cynamon we wszystkim a lody jadłam kilka razy na gałki rok temu w grycanie :P w tym roku ich nie ma więc postanowiłam zrobić sobie sama :)
Z maszynki, no puki sezon muszę ją wykorzystać na wiele sposobów:D

Co do nich zużyłam?

-2 * po 330ml śmietanki 30%
-szklankę mleka skondensowanego niesłodzonego
-15g (jedno opakowanie) cynamonu mielonego
-4 łyżki cukru pudru


Robiąc w maszynce jest to banalnie proste, zawsze mam w lodówce - od kiedy mam maszynke :D - mleko skondensowane i śmietankę więc od razu są schłodzone, a misa maszyny ciągle mieszka w zamrażalniku :).


Do szklanki wsypuję 4 łyzki cukru pudru i cynamon i mieszam.


Dolewam śmietanki i dokładnie mieszam.


Do włączonej i kręcącej się maszyny wlewamy pozostałą śmietankę, śmietankę wymieszaną z cynamonem oraz szklankę mleka skondensowanego i czekamy 


- ok 25min aż maszynka zrobi nam pyyyszne cynamonowe lody!



3 komentarze: