sobota, 28 czerwca 2014

Muffinki z truskawkami , czekoladą i nutellą

Naszło mnie na coś słodkiego. Miałam truskawki, nutellę i czekoladę.
Formy na tartę chwilowo brak bo została u kuzynki, więc wybór był prosty :)
Muffinki 
Banalne w wykonaniu a jakże pyszne :)



Muffiny z truskawkami, czekoladą i nutellą :)



A potrzeba nam na 24 muffinki:

składniki suche:
- 2 szklanki mąki pszennej
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-3/4 szklanki cukru
-pół tabliczki czekolady mlecznej startej na drobnych oczkach

składniki mokre:
-łyżeczka ekstraktu waniliowego
-3/4 szklanki jogurtu naturalnego
-2 jajka
-1/2 szklanki oleju
\
do nadzienia:
-niewielkie truskawki
-nutella lub inny krem czekoladowy

do posypania:
-cukier puder

WYKONANIE:

Składniki suche mieszamy w jednej misce. Mokre w drugiej.
Łączymy suche z mokrymi i dokladnie mieszamy łyżką.
Do papilotek wkładamy do 1/3 masę na masę łyżeczkę kremu czekoladowego i przykrywamy łyżką masy a na wierzch dajemu truskawkę.


Pieczemy w piekarniku ok 20-25min w 190* u mnie góra + dół + termoobieg.

Po upływie tego czasu wyjmujemy muffinki i odstawiamy do ostygnięcia, po ostygnięciu można posypać cukrem pudrem.
































SMACZNEGO :)

2 komentarze:

  1. Aż mi ślinka pociekła. Wyglądają obłędnie, a smakują pewnie jeszcze lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia są pyszne :) do nie których nie dawałam wgl truskawek, nie którym dostał się czerwony agrest :) wszystkie pyszne:) i jakie łatwe i szybkie w wykonaniu

      Usuń